_

تعهدات مشاور

_

یک. برای پیشبرد برنامه و اهداف مختلف ، از مشاور انتظار می ‌رود در جلسات مورد نظر ، واقع در مؤسسه سرو هانا حضور داشته باشد.

دو. مشاور از این مقوله آگاهی دارد که پس از مشخص ‌شدن زمان مشاوره ، برای کیفیت هر چه بیش ‌تر خدمات ، تآخیر برای آغاز و تعجیل برای اتمام جلسات نخواهد داشت.

سه. مشاور ، در زمینه و حوزه ‌ی روان‌ درمانیِ تخصصیِ خویش گواهی ‌های مربوطه را داشته ، دریافت کرده و آن ‌ها را در اختیار مؤسسه سرو هانا گذاشته است.

چهار. در زمان ارائه‌ ی خدمات ، مشاور از لباس موجه و ظاهر مطلوب جهت کیفیتِ هر چه ‌بیش ‌تر بَهره می ‌برد. روان‌ درمانگران خانم نیز به‌ علت حساسیت‌ های موجود ، در حفظ حجاب خویش کوشا و مسئول بوده ‌اند.

پنج. مشاور نهایت تلاش خود را در هر موقعیت و مورد برای رضایت ‌مندی مراجع انجام می‌ دهد.

شش. فعالیت مشاور و بازخورد های برآمده از طرفِ مراجعین ، موجب در اولویت قرار‌گرفتنِ او برای خدمات آینده خواهد گردید.

هفت. در هر ساعت از شبانه ‌روز برخوردِ در خور و شایسته با مراجعین از مشاور انتظار می‌ رود.

هشت. تلاش بی ‌وقفه ‌ی مشاور مربوط به وظایفی است که مدیریت سرو هانا در حیطه‌ ی مشخصِ کاری به ‌او سپرده است.

نُه. مشاور بهتر از هر کسی می ‌داند توجه‌ به مسائل اخلاقی ، امنیتی و حفاظتی مقوله مهم و پُر اهمیتی است.

ده. مشاور به ‌هیچ ‌وجه خارج از روند مورد ‌نظر فارگو به ‌موجبِ خدشه‌ دار نشدنِ اعتبار مؤسسه ، وجه ، مبلغ و پول دریافت نمی‌کند.

یازده. تلاش مورد نظر مشاور این است که در چارچوب و اسلوب طراحی ‌شده فارگو رفتار کند.

دوازده. حفظ رابطه ‌ی مشاور و مراجع آن‌ طور که برآمده از آموزه ‌های متون روانشناسی است، در دستور کار مشاور خواهد بود.

سیزده. مشاور ، تغییرات به‌ وجود آمده را چه مربوط به ‌خود و چه مربوط به جلسات درمانی به آگاهی مؤسسه می‌ رساند.

چهارده. تعهد در قبالِ مراجع از وظایفِ مورد ‌نظر مؤسسه بوده و مشاور در این زمینه هم ‌سو با سرو هانا رفتار می ‌کند.

پانزده. در صورت لغو جلسه بنا به دلایل شخصی و ضروری ، بهتر است مشاور تلاش کند در سریع ‌ترین زمانِ ممکن آن را اطلاع ‌رسانی کند.

شانزده. مشاور می‌ داند ناظر بر کار های او مشاور ارشد است ، پس تمامِ اقدامات خود را با او هماهنگ می‌ کند.

هفده. این مورد بدیهی است ، از آن‌ جا که تمامِ دانش ‌آموختگان روانشناسی از آن آگاهی داشته و نسبت به ‌آن حساسیت دارند ؛ تنها جهت یادآوری گفته می ‌شود که مشاور در حفظ اطلاعات مربوط به مراجع کوشا بوده و به‌ هیچ‌ وجه اجازه نمی‌ دهد حریمِ امنِ جلسه درمان ذره ‌ای بلغزد.

هجده. مشاور در صورت عدم تمایل به ادامه همکاری بهتر است یک ‌ماه زودتر مسئله را به ‌اطلاع مؤسسه برساند.

نوزده. در صورت لغو جلسه از جانب مراجع برای بار اول شصت ‌درصد مبلغ کل به مشاور پرداخت می‌ شود. برای بار دوم ، هفتاد ‌و پنج درصد و برای بارِ سوم نود درصد دریافت می ‌شود. این مهم قابل تغییر است.

بیست. لغو جلسه از طرف مشاور منجر به این می ‌شود که مبلغ جلسه مورد نظر در حساب مراجع باقی خواهد ماند.

بیست ‌و یک. از آن ‌جا که فارگو یک خدمات درمانی آنلاین و بیست ‌و‌ چهار ساعته است ، با توجه به تقسیم ‌بندی‌ های به ‌وجود آمده از طرف مشاور ارشد آمادگی به‌ خدمت گاه ممکن است به صورت چرخشی ، شبانه و یا روزانه برای مشاورین باشد.

بیست ‌و دو. به ‌هنگام مواجه ‌شدن با مراجعینی که گاه به نیت‌ های خارج از سلامت روان درخواست مشاوره کرده ‌اند ، بهتر است با سعه ‌صدر و مناعت ‌طبع گفت ‌و‌ گو به‌پایان برسد. در صورتی که مراجعین از مشکلات جنسی رنج می ‌بردند ، با آگاهی آن ‌ها را به سکس‌ تراپیست‌ های فارگو ارجاع دهید.

بیست ‌و ‌سه. درباره مراجعین حاد و ضروری که به ‌طورِ مثال تصمیم به خود کشی گرفته ‌اند بهتر است تا جای ممکن زمان را از آن‌ ها بخرید و آن‌ ها را معطل بسازید. در موازی با این قضیه مشاور ارشد را با خبر کنید. در این‌ باره یک پروتکل مشخص وجود دارد که مشاور ارشد می ‌داند چه ‌کار کند.

بیست ‌و چهار. مشاور تلاش می ‌کند خارج از روند درمانیِ مورد نظر در بستر فارگو با مراجع ارتباط نداشته باشد. منظور  گرفتن و دادنِ شماره ‌تلفن و غیره است.

بیست ‌و‌ پنج. مؤسسه ، از پیشنهاد‌ های مشاوران ، جهت افزایش ارتقاء کیفیت خدمات‌ رسانی به ‌شدت استقبال می ‌کند.