اپلیکیشن مشاوره آنلاین روانشناسی فارگو - قوانین و مقررات فارگو
_

انتظارات‌ و‌ خواسته‌ های فارگو

_

مسئولیت و وظایف :

  • از تمامی مراجعان گرامی آپ فارگو تقاضا می‌‌شود پیش از استفاده از خدمات این آپ، تمامی قوانین ذکر شده را با دقت مطالعه فرمایند. انجام و تکمیل مراحل ثبت نام پس از مطالعه این قوانین و مقررات به منزله پذیرش و موافقت مراجع با این قوانین و امضا توافقنامه‌ای بین آپ فارگو و مراجع است و رعایت یکایک مفاد آن الزامی است. لازم به ذکر است در صورت نقض هر یک از مفاد این توافقنامه توسط مراجع، فارگو مجاز است دسترسی مراجع را مسدود نماید. لازم به توضیح و یادآوری است که فارگو حق دارد بنا به ضرورت و یا صلاحدید، تغییراتی در مفاد توافقنامه خود با مراجعان ایجاد کند. این تغییرات می‌تواند در هر زمان و بدون اطلاع‌رسانی به مراجعان صورت گیرد. بنابراین مراجعان می‌بایست هر چند وقت یکبار مروری بر شرایط و قوانین فارگو در این توافقنامه داشته باشند تا از تغییرات احتمالی آن آگاه شوند. چنانچه در قوانین مندرج، تغییراتی ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و ‌‌به‌روزرسانی می‌گردد. از آنجایی که این تغییرات ‌می‌تواند تغییرات جزیی در برخی از قوانین تا تغییر کل محتوای توافقنامه را در برگیرد ، به مراجعان گرامی توصیه ‌می‌شود در فواصل زمانی مناسب، بخش قوانین آپ فارگو را مرور نمایند تا در جریان تغییرات احتمالی قرار گیرند. بدیهی است مراجعان ملزم به رعایت قوانین این توافقنامه و تمامی تغییرات در مفاد آن بوده و در صورت نقض قوانین هیچگونه عذری از طرف مراجع، منجمله عدم اطلاع از قوانین و یا تغییرات انجام شده، پذیرفته نخواهد بود.
  • هنگام ثبت نام و عضویت در آپ فارگو، متقاضی موظف به ارایه مشخصات فردی خود نمی باشد اما بهتر است اطلاعاتی شامل: نام، نام خانوادگی، آدرس ایمیل و شماره تلفن همراه را به فارگو ارائه نماید. پس از انجام مراحل ثبت نام و تایید نهایی عضویت، پروفایلی برای مراجع تشکیل خواهد شد که کلیه فعالیت‌های مراجع در آپ فارگو اعم از برگزاری مشاوره، خرید وبینار و مشاهده فیلم ها، پادکست ها و سایر محتوی به صورت آنلاین و غیره در آن ثبت می‌شود. مراجع ‌می‌تواند در هر زمان به پروفایل شخصی خود در آپ مراجعه کرده و اطلاعات خود را به جز ایمیل و شماره تلفن همراه ثبت شده در حساب مراجعی ویرایش کند.
  • تمامی محتواهای ارایه شده در سرویس فارگو در چارچوب قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد.
  • اعمال غیر قانونی و مغایر با قوانین موضوعه جمهوری اسلامی ایران به هر نحو ممکن ممنوع است.
  • مراجعین بالای هجده‌ سال بوده و در غیر این ‌صورت رضایتِ والدین جهتِ دریافتِ خدماتِ سلامتِ روان وجود داشته باشد. مشاور مربوطه تلاش می ‌کند با ارتباط با یکی از والدین از صحت موضوع آگاهی و اطمینان یابد.
  • مشاور، شخص امین، معتمد و متخصص بوده و مراجع تلاش می‌ کند از پیشنهاداتِ او پیروی کند.
  • مراجع تلاش می ‌کند اطلاعات کافی، واقعی و در خور جهت کیفیت ارائه ‌ی خدمات درمانی در اختیار روانشناس قرار دهد.
  • مراجع موظف است حسابِ مراجعیِ خود را در اختیار دیگران قرار ندهد.
  • ارتباط با مشاور تنها در چارچوبِ اپلیکیشن فارگو برای شما ممکن است. در صورت مشاوره حضوری، روند طراحی ‌شده به ‌این صورت است که در مؤسسه ‌ی سروهانا و یا مؤسسه‌ های مربوط به سروهانا خدماتِ حضوریِ خود را دریافت کنید.
  • در صورت نارضایتی از روندِ درمان، می ‌توانید این مهم را با مشاور ارشد مطرح کنید و در اولین ‌فرصت به تغییر روان درمانگر خود بپردازید.
  • مطلوب است اگر تخطیِ خاصی در روند درمان از جانب مشاوران مشاهده کرده ‌اید ما را از این مهم آگاه سازید.
  • سروهانا، در ارتباط شما با مشاور نظارت و دخالت نداشته و به محرمانگی جلسات اصرار و پافشاری دارد.
  • فارگو به دنبال کیفیت خدمات سلامت روان است پس از پیشنهاداتِ شما در این ‌زمینه به ‌شدت استقبال می ‌کند.
  • بازخورد به مشاورین ما از جانب شما، موجب شناخت هر چه بیش‌ ترِ مراجعین بعدی خواهد شد.
  • در صورت لغو جلسه ‌ی مقرر شده برای بار اول، شصت‌ درصد مبلغ، برای بار دوم، هفتاد و‌ پنج درصد و برای دفعات بعدی نود درصد مبلغ مورد نظر دریافت خواهد شد.
  • برای رسیدن به ‌یک نتیجه مطلوب و ملموس، مراجعین صبور بوده و اطمینان به روانشناس را در اولویت کار خود قرار می ‌دهند.
  • مراجعین به زمان اهمیت داده و دقیق و منظم تلاش می ‌کنند سرِ وقت برای جلسات مشاوره آنلاینِ خود حاضر باشند.
  • چگونگیِ شیوه ‌ی دریافتِ خدمات؛ مکاتبه‌ای، صوتی و تصویری به انتخاب مراجع است.
  • مراجع از تمام امکانات اپلیکیشن آگاهی دارد و در صورتِ نیاز از آن ‌ها استفاده می ‌کند.
  • فارگو در تلاش است با توجه و در نظر گرفتنِ اصل کیفیت، تمامی امور روان‌ درمانی همچون پرسش‌ نامه و غیره را به‌صورتِ آنلاین در اختیار مراجع قرار دهد.
  • درخواست مشاوره حضوری بر اساس توافق و تشخیصی است که از جانب روانشناس صورت می ‌گیرد.
  • این ‌که در طولِ روز مراجع بخواهد بیش از یک‌ بار با روانشناس جلسه درمانی داشته باشد، به تشخیص و صلاحِ روانشناس است.
  • مراجعین از پلتفر‌مِ فارگو استفاده غیر قانونی نخواهند کرد.
  • در صورت آن ‌که فارگو به ‌این استنباط برسد که مراجع نیت ‌های دیگری به ‌غیر از خدمات درمانی دارد، از ادامه ارائه‌ ی خدمات خود را معاف می ‌دارد.
  • حوزه فعالیت فارگو خدمات تخصصی در زمینه روانشناسی و مشاوره است.
  • فارگو از لحاظ تخصصی و علمی و قیمت گذاری خدمات، تابع دستورالعمل های ابلاغی از سازمان نظام روانشناسی مشاوره جمهوری اسلامی ایران است.
  • عضویت در فارگو،کاملا رایگان و برای عموم آزاد است و اطلاعاتی که در هنگام عضویت یا ثبت نام کارگاه های اموزشی از مراجعان دریافت می شود تابع قانون حفظ حریم خصوصی مراجعان است.
  • کلیه مطالب و محتواهایی که در فارگو منتشر میشود، مبنای علمی و تخصصی داشته و اصالت آن توسط مدیریت سرو هانا تضمین میشود. هرگونه استفاده بدون ذکر منبع از فارگو غیر قانونی و غیر شرعی است.
  • هدف این موسسه باز نگه داشتن فضایی است که در آن مراجعان بتوانند به راحتی مشکلات خود را با مشاورین مطرح کنند و بدیهیست مجموعه نیز مسئولیت نظارت بر عملکرد مشاورین و افزایش کیفیت خدمات را دارد.
  • تعداد محتواهایی که مراجع با ورود به آپ به آنها دسترسی پیدا می کنند ممکن است تغییر یافته و فیلم ها یا پادکست ها به مجموع محتواها اضافه یا از آن حذف گردد. همچنین ممکن است با تغییر مکان جغرافیایی خود به سایر کشورها، دسترسی به تعدادی از محتواها که اجازه نشر در خارج از کشور ندارند را از دست بدهید.
  • استفاده از سرویس فارگو هیچگونه حقی اعم از مالکیت محتوای موجود بر روی آپ شامل فیلم‌ها و پادکست ها، فروش و انتشار یا پخش عمومی این محتوا برای مراجع ایجاد نمی‌کند.
  • مراجع حق دانلود و ارایه محتوای فارگو به دیگران را ندارد.
  • محتوای ارایه شده بر روی آپ فارگو با رعایت تمام ملاحظات فنی تهیه و در اختیار مراجعان قرار می‌گیرد. بنابراین فارگو هیچگونه مسئولیتی در قبال مشکلات و اختلالات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری وارده به کامپیوتر و گوشی هوشمند مراجع ندارد.
  • مدیریت محتوای موجود بر روی سرویس فارگو منحصراً در اختیار فارگو است و فارگو مختار است در صورت صلاحدید در محتوا تغییر ایجاد کند و یا دسترسی به بخشی از محتوا را محدود یا مسدود کند. لازم به ذکر است در مدیریت محتوا، اطلاع رسانی قبلی به مراجعان ضرورتی ندارد.
  • فارگو می‌تواند در ابتدای محتواهای در حال پخش در وب‌آپ و اپلیکیشن‌های خود، اقدام به نمایش تبلیغات کند. لازم به ذکر است که مراجع امکان رد کردن بخشی از این تبلیغات را خواهد داشت.
  • ممکن است در آینده تغییراتی در این توافقنامه ایجاد شود که شامل نه محدود به حذف یا اضافه کردن مطالب و قوانینی به آن است که بلافاصله از نظر مسئولان سرویس لازم الاجراست. لذا مراجع موظف به مرور قوانین طی استفاده از سرویس فارگو است تا از تغییرات احتمالی آن آگاه گردد. این تغیرات در شبکه های اجتماعی فارگو به اطلاع مراجعان خواهد رسید. در قسمت مربوط به نظرات مراجعان، انتشار مطالب خلاف یا نقض کننده قوانین جمهوری اسلامی ایران، مضر، تهدید کننده، توهین آمیز، غیر اخلاقی، افترا آمیز و مبتذل و همچنین مطالبی که به نژاد، گروه یا دسته خاصی از مردم توهین کند، ممنوع است در قسمت مربوط به نظرات مراجعان، قرار دادن لینک هایی به آپ های غیر قانونی، غیر اخلاقی یا مبتذل و همینطور آپ هایی که به هر نحو مناسبات فرهنگی، اخلاقی، عرفی یا قانونی جامعه را زیر پا می گذارند یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران مغایرند، ممنوع است. هر مراجع در فارگو حق ایجاد یک نام مراجعی را دارد و ایجاد چند نام مراجعی برای یک نفر جهت استفاده بیشتر از تسهیلاتی که برخی اوقات توسط فارگو در اختیار مراجع قرار می گیرد، ممنوع است. همچنین مراجع فارگو حق واگذاری نام خود به فرد دیگر و یا استفاده از نام مراجع دیگر را ندارند. درصورت بروز شرایط فورس ماژور (مانند سیل، زلزله، بلایای طبیعی و…) و پیش آمدهای خارج از کنترل فارگو که منجر به قطع سرویس و ارائه خدمات شود، تا زمان برطرف شدن مشکل، این قرارداد معلق خواهد شد.
  • این توافقنامه مشروعیت و اعتبار خود را از قوانین حاکم بر جمهوری اسلامی ایران کسب می کند. ترافیک مصرفی مراجع فارگو، بر اساس سیاست‌ها و تنظیمات اپراتورهای مختلف اینترنتی به صورت تمام بها یا نیم بها محاسبه خواهد شد و فارگو تضمینی برای محاسبه ترافیک نیم بها برای مراجعان خود نخواهد داشت.
  • فارگو اطلاعاتی که از حساب مراجعان به طور خودکار و بدون ثبت نام کاربر بدست می آورد جهت تحلیل، بررسی و شخصی سازی خدمات و ارائه پیشنهادات ویژه ی نزدیک تر به سلیقه مراجع استفاده خواهد نمود. این اطلاعات به فارگو کمک می کند تا سرویس خود را بهبود بخشیده و محتوای مرتبط تری با علایق هر مراجع به ایشان ارایه کند.
  • تمامی محتواهای ارایه شده در سرویس فارگو در چارچوب قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران، قانون حمایت از حقوق مصرف‌کننده و قانون تجارت الکترونیک است. سرویس مذکور با نام تجاری “FARGO” ثبت گردیده است و از حق کپی‌رایت برخوردار است. در صورتی که در آپ‌های دیگر با موارد نقض کپی‌رایت فارگو مواجه شدید، لطفا به آدرس ایمیل info@fargoapp.ir اطلاع دهید.